Merj nagyot álmodni!

2015-ben két barátnő belevágott egy startup vállalkozásba, melyben akkor még kevesen hittek. Egy új márkanév létrehozása kockázatos és nehezen járható út, főleg a hazai exkluzív ruhagyártásban.

Hittel vágtunk bele az álmunkban, bízva a ruháink és szolgáltatásaink sikerében. Kihívásnak éltünk meg minden megtett lépést és a felfelé vezető utat.  

Büszkék vagyunk rá, hogy ZHOJA márka töretlenül növekszik és a brandünk évről évre egyre népszerűbb a hazai piacon.

Filozófiánk: Jót s jól, ebben áll a nagy titok!

A ZHOJA név választása is különleges volt, jelentése ÉLET. Ez magában hordozza a márkánk esszenciáját. Az Élet a női létből fakad, a NŐ maga az ÉLET. Sokszínű, bonyolult, mégis tökéletlenül tökéletes.

Szeretjük a szépet, a kifinomult eleganciát, letisztult nőiességet. Ez a stílusvilág és szemlétet számunkra nem csak a szép ruhákat jelenti, hanem érzésekhez is kapcsolódik, mely szintén összefort a márkánkkal,  az ún. „Zhojaérzés”. Ezt igyekszünk átadni önmagunkból a ruháinkkal együtt a Vendégeink számára.

Zhoja angyalai, avagy mit jelent a nőiesség számunkra

Dalkó Beáta - tulajdonos

“Báj, kifinomultság, jellemzően a klasszikus női eleganciát képviselem. A részletek legalább annyira fontosak, mint az összkép. Nem a ruhához keressük a Nőt, hanem fordítva. A ZHOJA-ban egy nagyon fontos szempont, megismerni, meghallani, megérteni a vendég igényeit, érzéseit, ebből építkezünk és tervezünk. Csak tökéletes jóérzéssel távozhatnak tőlünk a vásárlóink. Ha nem így lenne, akkor mi nem végeztük jól a munkánkat.

Nagy Erika - tulajdonos

“A nőiesség ott kezdődik, hogy jól érzem magam a bőrömben, nőként a helyemen vagyok, mert csak akkor tudok magabiztosságot, érzékiséget sugározni. Szeretem a nőies vonalak mértéktartó hangsúlyát.  A NŐ, Zhoja ruhában kifinomultságával jelenik meg, vonzza a tekinteteket, de nem hivalkodó. A letisztult elegancia örök divat, melyben fontos, hogy megtaláljuk a vendégeink saját, önazonos stílusvilágát. Van akinél a „végzet asszonya vagy másoknál a bájos, nőcis jelenlét a cél. A kevés és a sok között vékony a játéktér, ezt kell ügyesen használnunk.